Reklama w wyszukiwarce Google

Dlaczego reklama w Sieci Wyszukiwania Google?

 

Google AdWords – system reklamowy Google uruchomiony 20 października 2000 roku, pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense, sprzedawane w modelu CPC i CPM. ( Wikipedia) 

 

Wyszukiwarka Google to najczęściej używany przez internautów silnik do pozyskiwania informacji. Nic dziwnego iz reklama w sieci wyszukiwania jest najpopularniejsza forma AdWords.  Reklama  w sieci wyszukiwania to bardzo dobry sposób na pozyskanie nowych klientów, większą sprzedaż, budowanie świadomości marki oraz innych wyznaczonych celów. Bądź widoczny dla użytkowników, zadbaj o wysokie pozycje twojej reklamy. Z AdWords możesz być na szczycie pierwszej strony już w kilka godzin. 

Reklama w wyszukiwarce Google - zalety:

Twoja reklama trafia tylko do zainteresowanych

Płacisz tylko za efekty czyli za kliknięcie w Twoją reklamę

Możliwość  zmiany stawek na bieżąco

Nieograniczona ilość reklamowanych słów kluczowych.

Możliwość zmiany treści reklam  bez dodatkowych opłat.

Gdzie będzie wyświetlać się Twoja reklama?

Twoja reklama pojawi się nad wynikami wyszukiwania Google, jeżeli tylko słowa wpisane przez użytkownika będą pasowały do użytych przez ciebie słów kluczowych.

Reklama wyświetlana jest na wszystkich urządzeniach tj. na komputerach, tabletach i smartfonach. 

reklama w adwords
reklama w adwords

Jak osiągnąć sukces?

Analizuj i ulepszaj reklamy na bieżąco. Przygotowane reklamy możesz sprawdzać przy pomocy panelu administracyjnego, który pokaże Ci różne dane pomocne do analizowania swoich działań.

Ustaw śledzenie konwersji, analizuj w jaki sposób klienci trafiają na Twoją stronę i analizuj skuteczność.  Zobacz z jakiej lokalizacji pochodzą Twoi potencjalni kontrahenci, których użyli fraz kluczowych aby wywołać Twoje reklamy i czy doszło do konwersji.